Poze actuale cu casa

David

In primul rand, lasati-ma sa vi-l prezint pe David, motivul pentru care am disparut, dupa cum spunea Razvan. Are un an si un pic si este sufletul meu. De cand a venit el, orice altceva a trecut pe locul doi; imi este foarte greu sa stau departe de el chiar si un sfert de ora🙂.

Acum despre casa. Va sunt datoare cu update si poze.

Am reusit sa ne mutam in aceasta vara, mai exact pe 2 iulie, exact de aniversarea casatoriei noastre🙂. Casa nu este terminata, adica mai avem de amenajat baia mica si de cumparat niscaiva mobila, nu am vopsit inca holurile si, cel mai important, nu este izolata cu polistiren. Speram sa o rezolvam anul viitor.

Pozele de mai jos sunt facute acum 2-3 zile.

Fata

Lateral

Hol intrare

Living

Bucatarie

Dormitor mic

Dormitor mare

Baia mare

Hol sus

Spatiu tehnic .. grozav de util la toate

Cam aceasta este casuta noastra. Mai exista si un pod maaaare, dar nu i-am facut poze. Mai avem de lucru la ea, dar ne simtim grozav de bine aici🙂.

2 Responses to Poze actuale cu casa

  1. activegirl says:

    Multumesc! Despre costul total, undeva in jur de 85.000 E pana acum. Nu stiu exact pentru ca ce am facut anul asta nu am pus pe hartie. O sa incerc sa fac un calcul mai exact.

  2. Ursu Florin says:

    Arata super bine casa. Felicitari. Mai asteptam si alte poze si eventual niste preturi pana la stadiu actual

Leave a Reply

