Zilele Bucurestiului

Cea mai frumoasa parte a weekendului a fost spectacolul de foc, apa si lumini de dupa concertul lui Bryan Adams. M-a lasat fara cuvinte.


Atati oameni la un loc nu am mai vazut insa niciodata. De la Izvor pana la Unirii, prin Constitutiei si pe bulevardul Unirii nu mai aveai loc nici sa arunci un ac. Si a fost o idee “geniala” sa pui concert si spectacol intr-un parc unde iesirile sunt putine si inguste.  A fost buluceala de pe lume pana sa ies din parc.

Duminica am vazut targul mestesugarilor de la Curtea Veche. Cel mai mult m-a impresionat expozitia de mobila traditionala, pictata manual … splendide piese. O bancuta imi cazuse cu tronc rau de tot, dar cand am auzit ca e 1150 ron mi-a trecut … de fapt nu mi-a trecut, sunt in tratative cu sotul😀

Pe strazi se plimbau intr-adevar oameni imbracati in haine de pe la 1900. Se tineau de brat, zambeau frumos si daca vedeau ca vrei sa ii pozezi se opreau si luau tinuta potrivita.

Trasurile simpatice, am vazut niste cai foarte foarte frumosi. Era cam ciudat sa vezi trasuri si cai si sa simti miros de balega de cal in fata BNR-ului de la Universitate :)). Am avut un timp ambitia de a ma plimba cu o trasura, dar erau atatia copii fericiti si nerabdatori, ca am zis ca nu are sens sa ma cert cu un copil pentru un loc in trasura si am renuntat😀.

Concertele din Centrul Vechi nu chiar pe gustul meu, dar atmosfera a fost destul de draguta fata de ce se intampla de obicei pe acolo.

Imi pare insa foarte rau ca am ratat recitalul Orchestrei din Viena, pe care nu l-am vazut in program.

Leave a Reply

