Update casa: apa si curent

Nu am mai scris de ceva timp despre constructia casei. Dar nu am pierut timpul degeaba😀.

Pe scurt, am stabilit de unde imi voi cumpara materialele si cam cat vor costa. Voi scrie mai in detaliu despre asta dupa ce le cumpar.

Am obtinut acordul unor vecini de a folosi curent si apa de la ei. Este nevoie de ele pentru constructie si daca faci cerere la Electrica, astepti mult pana primesti curent provizoriu.

Acum, mai astept sa se elibereze echipa de muncitori. Teoretic, in maxim 2 saptamani trebuie sa incepem.

Leave a Reply

