My Home: The Beginning

Acum vreo doi ani imi cautam apartament. Alte preturi, dar si alte salarii asa ca nu am reusit sa gasim ceva care sa ne convina si financiar si sub toate celelalte aspecte (locatie, etaj, finisaje etc). Asa ca ne-am hotarat sa cumparam teren si sa ne facem o casa. Am gasit un teren foarte frumos la 5 km de Bucuresti, in sud, zona aflata in plina dezvoltare, cu toate utilitatile in apropiere. Nu cred ca am facut o alegere gresita, cel putin daca vorbim din punctul de vedere al banilor, pentru ca intr-un an si ceva valoarea lui s-a triplat.

O data cu decizia de a face o casa a inceput o adevarata tevatura care si acum, dupa un an jumate, este tot la inceput. Nu regret decizia noastra, dar cred ca ar fi util sa scriu aici despre tot ce inseamna sa cumperi teren si sa construiesti o casa, atunci cand banii nu te dau afara din casa, faci credite pentru tot restul vietii tale si nu stii absolut nimic despre domeniu. Poate mai sunt si altii ca mine, asa ca mini-seria de posturi sper sa fie de folos.

A … si avand in vedere ca, daca am noroc, la sfarsitul lui iulie ma apuc de construit … va fi LIVE BLOGGING

Leave a Reply

